9 Aralık 2009 Çarşamba

Chanel Kolye ve Z

Çok sevgili "Z"

Kafamı yedin bitirdin. Sana telefonda söylendim yetmedi, burdan da yazıyorum. Bir insan 3.cü dünya savaşının çıkış haberini almış gibi bir ses tonuyla;

"Cadıı ben Chanel kolye istiyorummmmmmmmmmmm" diye nara atar mı?

Kimse atamaz Z atar!

Harvey'e git, e-bay'den al, hatta yetmedi git kendin al demem hiç bir çözüm getirmediği gibi bir de işleri iyice arapsaçına benzettim.

İş "Senin blog yazdığından benim nasıl kuru bir e-maille haberim olurrrrrr"a kadar gitti.:)

Çok sevgili "Z" seni ana rahmine düşmeden bile tanıyordum, emin ol yawrum seni benden başkası çekemez, çekmeye kalkana da çektirtmem , onca yıl kahrını çektim başkasına yar etmem seni :)
o Chanel kolyeyi de alıcam ben sana merak etme:) Sen yat istihareye ben geliyorum:)

öpücükler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder