1 Aralık 2009 Salı

Bayıldım!!

Madem burası benim blogum o zaman canım ne isterse yazarım öyle değil mi? :)

HEr sabah olduğu gibi bu sabahta uyanıp, kendimi kaldırıp, işe gelip, moda bloglarına göz atmaya başladım ki şu iki stile aşık oldum. Sabahın bu kör esselasında bu blogu yazıp paylaşma isteğim ondandır.:)


Biiirrrrrrrrrrrrrrrrr!!


Biiirrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Trench kotuna bayıldığım insan parçası. Saçının modeline , kotunun rengine kurban!
Karizmatik olmak böle bir şey galiba. Giydiğin iki parça bile olsa, sen onu üstünde güzel taşıyabiliyorsan tamamdır! Gerçi resimdeki amcayla çok sevgili sevdiceğim "x"in benzerliği de söz konusu, bu amcayı önemli kılan etkenlerden biri de bu olabilir:)
Ayrıca arkadaki yeşil t-shirt sahibi arkadaşında t-shirt ve ceket uyumuna bayıldım. Ceket biraz gölgede kalmış ama mikroskobik bir incelemeyle "louis" tarzı ve kısa bir ceket olduğu ortaya çıkıyor. Ben öyle gördüm ve çok beğendim. Eğer öyle değilse hayal kırıklığına uğrayabilirim.

İkiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!



Bu teyze kimdir bilmiyorum ama ara ara bloglarda resmi çıkıp durur. Mesleği tasarımcılık sanıyorum. Maskülen ve androjen bir tarzı vardır bu teyzenin ve ben bu tarza bayılırım. Peki neden özellikle bu fotoğraf??
Çünkü bu fotoğrafta benim en sevdiğim renkler Taba ve altın sarısı var!
1- Makosen ayakkabıya bayılırım, insana Londra'dan fırlamış gibi bir tarz verir. Buralarda çok anlayanı yok gerçi, bana uzaylı gibi baksalarda ben inatla giyiyorum:)
2- Taba rengi deri ceket; hastasıyım, model model, çeşit çeşit var. Gördükçe de alasım geliyor:)
3-Dore toka detaylı taba kemer ve dore kalın bileklik ; Allah'ım sana geliyorum:)

Bu iki insan evladının da tarzına bayıldım, ikisine de hayatlarında muafakkiyetler diliyorum.


Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder