16 Aralık 2009 Çarşamba

Tır çarpması!!

Evet evet, doğru...

Benim caaanım arabama tır çarptı, nasıl mı?

Günlerden cuma günü,

Ben ve arabam masum masum iki şeritten oluşan köprüye girmek üzereyken, yanımızda güldür güldür gelmekte olan 3 adet tırı farkettik. ( Sadece şöförün değil arabalarında duyguları var buna sonsuz inanıyorum).Ama trafik bu tırı da olur kamyonu da sorun değil diye içimden geçirdim. Ben içimden içimden konuşurken 3 tır ve benim konumu şöyleydi;

Tır, tır, ben ,tır....

Şu dizilim bile başıma geleni tahmin etmenizi sağlamıştır heralde...

En sondaki tır şöförü arkadaş;

-Ulan uğur böceği senin ne işin var bizim aramızda??
diye düşünmüş olacak ki arabamı arkadan kaktırmak suretiyle dürttü...

Dürttüğü yetmemiş gibi bir de korna çaldı, hadi bunu da yaptığı yetmemiş gibi arkasına bile bakmadan bastı gitti.

Ben sadece olayın şokuyla bön bön baktım, arabayı anca sağa çektim ve durdum. Nasıl olduğunu anlamadım ama arabamda fazla bir hasar yoktu...

Burda tırın bir kabahati yok, kabahat onu süren insan hayvanıyla, o tırı ona teslim eden büyük patron insan hayvanının!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder