13 Temmuz 2010 Salı

Dünya kupasının asıl kazananı ;İker Casillas



En büyük hatta battal boy koyucam resmini Casillas'ın.Sebebi mi?

Ne yakışlılığı ne karizması ne zartı ne zurtu!

Adam gol atılınca çocuk gibi ağlayabiliyor yahu! Şampiyonluk = sayla sümük diye demeç vermesini beklerken bir de sevgilisine verdiği o kutlama busesi ( !) var ki bütün dünya'nın dilinde . Millet tweetten tweete koşuyor bu konuyu konuşacak diye. Ayrıca kaç senedir evli olduğunu unutmuş, soğuk benizli annemin bile Casillas'ın o mahsun ve duygusal halini görünce gözleri doldu;
"Ah pekte mutlu oldu kıyamam ben ona ne içli çocukmuş zaar" yorumu ayrıca bu mutlu anımı kahkaha bombasına tuttu. 

Ben Totti'yi de severdim, her ne kadar kendisi Roma'lı bir şövalye olduğu gibi şizofrenik hayallere inansada, heralde takım oyununu iyi oynayan ( ama kaptan olması şart aşağısı kurtarmıyor:)), bir şey için kanının son damlasına kadar savaşabilecek ve zaferlerini egosuyla değil yüreğinin en derini ile kutlayan erkeklere karşı ayrı bir vicdan besliyorum. Bu sebepleeeee İker'ciğimi doğuran ananın ellerinden öpüyor, Sarah'a da akıllı ol, bu temiz çocuğu kaparlar yoksa elinden mesajını caaanıı gönülden gönderiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder