15 Temmuz 2010 Perşembe

Sıcaktan beyni sulanan lotocu amca

Hava 40 derece öğle yemeği yemek için dışarı çıkmak gibi bir gerzeklik yaptım; ama sebebim var;

Odama yerleşen ve hala eşşek olup olmadığını çözemediğim, renk kombinasyonu modaya uygun bir arı tarafından sabahtan beri taciz ediliyorum!! ha soktu ha sokacak korkusuna daha fazla dayanamadım ve kendimi attım öğle sıcağında sokağa. Adımı atmamla beynim sahanda yumurtaya döndü. Neyse içimdeki g.. korkusuyla odaya bir süre geri dönemeyeceğim için yiğitliğime b.k sürdürmeden gezinmeye devam ettim. Dengeli beslenmede çığır açan dondurma ve kola menusunden oluşan yemeğide yedikten sonra ,ofise geri dönmek üzere yola koyuldum kiiiiii biri bana "geeeellll geelllllllll" dedi. Bakkalın önünde oturan " 2 milyonnnnnnnnnnnnnnnn 2 milyonnnnnnn" diye nara atan amcanın bu yardım çığlığına kayıtsız kalamazdım. Birden aklıma bu akşam süper lotonun çekileceği ve ikramiyenin iki milyon olduğu geldi. Ve işte olaylar silsilesi;

-Süper loto di mi bugün ki?
-He süper, süper
-Tamam süper de?!
-Süper iki milyon 
-Ama burda 5 kolon var 5 milyon bu
-Tamam iki milyon da beş milyon
-Nasıl yani
-İki milyon beş milyon işte kızım 
-Amca nasıl yani????

Kafa baloncuklarım o anda ünlem kurukafa soru işareti yıldız vs ile doldu taştı. Bilemedim ne yapacağımı, amca sıcaktan kendini kaybetmiş havale geçiriyor ben ne diyim daha? Neyse ben 5 milyonu verdim o hala para üstü vermeye çalışıyordu!!!
-Yorumsuz-

Not: Arı hala burda, bu her çiçekten bal alırsın numarası yalan, bu feleğin çemberinden geçmiş efendi uslu çocuk belli sevdim keratayı, yaşasın gayri bir süre burda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder