25 Kasım 2009 Çarşamba

Bayram arifesi anlam ve önemi...

Follow my blog with bloglovin

Her bayram arifesinde olduğu gibi bu bayram arifesi de çalışıyorum. Her iş yerinde olduğu gibi bu iş yerinde de günün anlam ve önemine uygun olarak bayramlaşılacak. Buraya kadar bir sorun yok.

Sorunun başladığı yer şu ki; ben normal zamanda kıskançlık ve hasetliğinden 100.000 defa arkamdan konuşurken suç üstü bastığım, her türlü dedikoduyu arkamdan dolaştıran, haysiyetsiz, midesiz, karaktersiz o şahsiyetsiz şahısla sırf " Bayramda bütün küsler barışır, samanlık seyran olur" felsefesi yüzünden karşılıklı oturup gülüşecekmiyim ?
Ya gülüşmeyi de geçtim, ben karşılıklı oturmak bile istemiyorum. Ben mantık çerçevesine sığmayan her türlü dedikodu, fesatlık, entrika vb. olaylara kafası basmayan bir insanım. Siyahla beyaz arasında başka rengim yok benim. Birinin ölümüne arkasından konuşup kuyusunu kazıyorsan, onun suratına gülüp "Canım, kuzum, hayatım, bir tanem, ben hep senin yanındayım, destekçinim" vb. yapmayacaksın! İşte o şahsiyetsiz şahıs böyle davrandıkça benim midem kalkıyor ve doğal olarak suratına tükürmekten başka birşey yapasım gelmiyor!

Şimdi ben hiç hatam/ suçum olmadığı yerde bu insan yüzünden hergün ofiste gerilirken, bayramlaşma sebebiyle gülüşecekmiyim! Aklım , hayalim, mantığım almıyor, almayacak da!!!!! Sırf bu tür gerginlikleri aşmak için NLP, koçluk, stres yönetimi vs. eğitimleri aldım. Ama sonunda yine gördüm ki sorun bende değil. Çünkü zaten benim sinirimin hopladığı yer en sabırlı insanın bile cinnet geçirdiği o en son nokta! Beni bir tek yazmak rahatlatıyor galiba, onu da fazlasıyla yapıyorum zaten...

Neyse dert yanmam bittiğine göre hepinizin bayramını kutlama faslına geçebilirim:)
Bayramınız mübarek olaaaa:))

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder