24 Kasım 2009 Salı

Ptt'deki canım emekliler ve toplu taşıma aracı rezaleti!

Hani bazen bazı şeyler bile bile sizi bulur ya işte bugün o gün:)Ama bugünkü hikayemizin bir öncesi bir geçmişi var, hemen anlatıyorum;

Haftalardır gözlerimi açtım pencerenin önünde bana gelecek postayı bekliyorum. Tabi bir de geçen hafta hasta olup evden çıkmadığımı var sayarsak, kendimi bu bekleme işime kaptırdım gidiyorum diyebiliriz. Benim hastalıktan kafamı kaldıramadığım o günlerden birinde, tam ben uyuyakalmışken, sanki onca gün boşuna beklemişim gibi, canım postacı amca ( burdan tüm sülalesine sevgiler:)), eve gelmiş ve ben hanımefendiyi görmeden bu postayı vermem , münkün değil vermem aman da vermem gelsin şubeden alsın demiş ve gitmiş! Tabi ben bunu öğrendiğimde antep isotunu fazla kaçıranlar gibi kıpkırmızı oldum sinirden, hatta kulaklarımdan duman bile çıktı frankestein misali biliyorum, hissettim :). Neyse günlerden bugündür ki ben yolunu dahi bilmediğim PTT gittim, bir şekilde buldum artık Allah ne verdiyse. Gittim ama gider gitmez gördüğüm manzara şu; 10 metrelik bir emekli maaşı kuyruğu ve de işin komik tarafı maaş alacak ve almayacak herkesi kuyruğa sokmuşlar!!!! İnsanlara saygımdan ağzımı açıp birşey demedim tabi, gariplerim helak oluyorlar o sıralarda ( huysuzum ama vicdanlıyım :)).

İçeriye tedirgin adımlarla girdim , tabi postayı nerden alacağınızı anlayabilmeniz için ya kozmik bir gücünüz olacak ya da tepeden vahiy inecek, çünkü Ptt açık ama içeride çalışan yok. Böyle bir 15 dakika avel avel etrafa bakarak bir canlı belirtisi görürmüyüm diye bekledim. Peki sonra noldu? Ah görevli geldi ama keşke gelmeseydi!!!. Dakika tuttum tam 20 dakika boyunca, masasını düzeltti, hırkasını giydi, çayını aldı, diğer görevlilerle şakalaştı, böyle şen şakrak bir 20 dakika geçti. En sonunda sağolsun "Ne vardı?" gibi korkunç güzel ve anlamlı bir soruyla bizi karşıladı. Lütfetti majesteleri halkına indi, bizimle muhattap oldu ,pek bir müteşekkir oldum, kendimi değerli hissettim, bir hoş oldum walla!!?!?!?!

Ptt rezaletinden sonra işe gitmek üzere yola koyuldum. Yurdum vapuruna bindim.Son dakikada yetiştiğim için oturacak yer yoktu, bende en arkadan dışarı çıktım. Tabi malum bütün sigara içenler orda. İçsinler laf etmiyorum. Ama benim şansımadır ki, bütün sigara içen grip insanlar benim tarafımdaydı ve hepside sözleşmiş gibi benim olduğum tarafa doğru bir öksürdüler bir hapşurdular. Gözlerime inanamadım, hapşururken ağız kapatmaktan yoksun bir milletiz. Bir de bu insanlar okumuş görüntülü, takım elbiseli, adam/kadın görünümlü insanlar. Şaka gibiydi. Yine nefret ettim walla, ya beni buluyor bunlar ya da ben algıda seçicilik yapıyorum....

Sevgiler!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder