30 Kasım 2009 Pazartesi

Bayram sonrası ve önemi:)

Bayram benim için, bol şeker( dolayısıyla seratonin), uyku, muhabbet ve bol kahveden oluşuyor. Bu dörtleme bu bayramda da bozulmadı. Bolca baklava ve kadayıf yedim. Her ne kadar diyetisyenimin tartısında bütün yediklerim ayyuka çıkacak olsa da ; Yedim ve hiç PİŞMAN değilim:))
Bol, bol makale okudum, yine çok düşündüm, çok yazdım, çok uyudum, bir sürü de rüya gördüm. Bu arada hiç kaçırırmıyım alışveriş yaptım. Hazır konusu açılmışken araya sokuşturayım Zara'da şahane şeyler var. Tabi bu kadar mutlu olmamın tek sebebi bu bayramda olan bitenler değil. x'in bu hafta sonu yurt toprağına dönüyor olması:) Neşe doluyor insan adeta. Temelli değil belki ama bir kaç güncük bile olsa burada olacağını bilmek çok güzel :)

Kısa yazdım, uzun yazıp saçmalamak istemedim.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder